Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

helgen

Av fembarnsmammanannakarin - 27 februari 2012 13:44

Jag skulle skrivit igår men orkade inte...

I Lördags så åkte vi först till Borås,köpte avfärgningsmedel till Sofie sen åkte vi vidare till deras farmor och lämnade dom där...sen åkte vi till ulricehamn till Melina o Amilias farfar o farmor...tog lite kaffe och sen gjorde jag ordning mig...vi fick skjuts in av snälla Madde in till stan   vi skulle först till Mattias, Mikes ena kusin som har köpt en insatslgh så vi ville gärna se den...det va riktigt fint och en fräsch lgh...där va oxå Mikes andra kusin Marcus och hans tjej Terese. Sen gick vi till Mings Palace,för vi hade bokat bord där kl 18.00...det va riktigt gott med kinamat va längesen vi åt det nu..vi satt och drack lite och tjöta o hade trevligt. sen va det dags för bowling..vilket oxå är väldigt kul...vi bowlade mellan 20 till 22 o Mattias slog Mike emd 9 poång...så när vi kom till Hotellet så vi bjöd honom på en drink och en öl som dom hade slagit vad om hahahaha! där va vi sen till det stängde kl 02 och sen hemåt...vi hade väldigt roligt..en riktigt lyckad kväll!

Kändes ju dagen efter att man inte dricker alls ofta..men det va det värt för vi hade såå kul!


Vi drack kaffe hos svärföräldrarna, sen packade vi ihop Melina och Amilias saker och åkte till Borås för att hämta upp Robin och Sofie sen hemåt.

När vi kom hem så gjorde vi resten av tacosen som blev över i fredags...ska faktiskt inhandla tacoskålar mm för vi äter som sagt det ganska så ofta.


Småtjejerna la vid runt 19 tiden...dom va riktigt trötta...annat o sova borta...jag tog mig en dusch sen va det soffläge resten av kvällen.


I morses har vi lämnat barn på dagis sen en sväng till Willys för att handla lite...sen tog vi en kaffe hos syrran,sen hem åt lite frukost...o sen va det dags och hämta Melina igen på dagis...dessa 3 timmar gå fruktansvärt fort!


Sen har jag grejat lite med mina blommor,vattnat o så...satt igång en maskin tvätt o ska strax dammsuga...


Idag blir det kryddade crisps (som pommesfrites fast godare),fläskfilé och grekisk sallad till det...sååå underbart gott med grekisk sallad!


Hepp dags att dra fram dammsugaren..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fembarnsmammanannakarin - 23 april 2013 08:16

God morgon...ja här har det varit sjukdomar från o till dom sista veckorna...först fick Melina och Mike magsjuka och efter det åkte jag på en förkylning som va hemsk.sen va det lugnt ett tag och förra veckan i Tisdags fick Amilia feber :( sen försvan...

Av fembarnsmammanannakarin - 5 april 2013 10:30

Igår åkte minsta tjejen med pappa för att hämta storasyster Sofie i Borås som va hos sin farmor...hon hade ju pengar sparat här hemma sen hon fyllde år och så hade hon pengar hos sin farmor med och hon har sparat dom för att kunna köpa sig en Iphone ...

Av fembarnsmammanannakarin - 4 april 2013 10:51

Tjejerna sov till nästan 9 i morses...underbart! vi låg och slöade en stund och så gick upp och så fick tjejerna lite frukost...nu tittar dom på Tarzan    Jag sitter med en Latte nu och bara tar det lugnt....varit både en stressig och jobbig period...

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2013 08:38

Ja det va ett tag sen igen jag skrev här nu igen :)   Amilia vaknade lite före kl 8 men Melina sover än,hon har hostat ganska mycket inatt så får se hur hon mår när hon vaknar. I Måndags natt hostade hon mycket oxå och så va hon slö och trött på ...

Av fembarnsmammanannakarin - 11 mars 2013 08:17

Va ute med Amilia för en stund sen och fått med henne i skolbussen...jag och Melina tänkte gått till dagis igen som vi börjat göra när gubben jobbar men först och främst så sov Melina dåligt inatt...hon vaknade lite efter 3 och kom in o la sig på sin...

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards