Alla inlägg den 8 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 8 februari 2012 23:27

Halvligger i sängen med laptopen och bloggar och kikar lite på facebook samtidigt   jag är bra trött känner jag så ska snart sussa kudde...sen vet jag ju inte hur natten blir med Amilia...det varierar ju som sagt...

Imorgon ska man ju upp igen med barnen till skola och dagis...men på fredagar är förskolan stängt här så då är vi lediga...ganska skönt faktiskt...får ju gå upp tidigt ändå men inte behöva stressa iväg till skola och dagis...bara slappa o mysa på morgonen med mina prinsessor   


hepp nu är det dags och sova...


Ses imorgon igen!


Natti natti!



Av fembarnsmammanannakarin - 8 februari 2012 17:20

I morses så vaknade vi 7.30 så fick bråttom o göra i ordning Melina och Amilia till dagis och skola...för Melina har sina lektimmar mellan 8.15-11.15 och Amilia börjar skolan 8.30 men vi hann i tid   sen åkte vi hem och gjorde lite frukost som jag o Mike satt i lugn o ro och åt   att man kan njuta så mycket av att bara sitta och äta frukost i lugn o ro!...haha..sen satte jag igång en maskin med Amilias sängkläder + madrassskyddet för hon kissade ju igenom i morses igen.

Sen åkte vi till min mamma på kaffe o tjöta lite...hämtade Melina på dagis och en sväng till fyndlagret o kikade lite...blev ju givetvis att jag hittade nått o köpa   som vanligt...köpte 2 hängblommor med svarta små blad på (oäkta) men väldigt snygga o billiga va dom och så köpte jag 3 gråa blockljus. 

Sen åkte vi och hämtade Amilia på skolan och åkte hem...hängde upp tvätten o satte igång en till som är upphängd med nu.

Jag gjorde stekt lax,kokt potatis och Hollandaise sås till middag idag och det va såå gott! inte ofta vi har fisk..är dåliga på och äta det.


Mike la sig för en stund sen för han ska jobba nattskift inatt...


Det är ju alla hjärtans dag på Tisdag med så har beställt en jättesnygg ring till Mike som jag vet han vill ha,han blir nog jätteglad!   (+ att jag beställde en häftig ring till mig själv med hahahaha) den ser ut som ett bälte...ja svårt o förklara men lägger ut en bild när vi fått hem ringarna...men tyst nu om det så inte Mike får veta något i förväg,inget kul då...


Just nu är det lugnt här...Melina och Amilia tittar på en tecknad film och Robin och Sofie sitter vid sina datorer.

Ska ta mig en härlig dusch efter jag lagt småprinsessorna och bara slappa framför tv:n...undra om det kommer något bra ikväll? får kolla det..


Hepp lite kaffe och småplocka och greja lite här nu innan det är dags och lägga mina små prinsessor  


Ha en mysig Onsdagkväll!   




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards