Alla inlägg den 11 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 11 februari 2012 21:47

Jag tyckte att dom 2 låtarna som gick till final va bland dom bästa...jag gillade Timoteij oxå, tycker dom är bra 

Önskade bara att det kunde vara som förr bara...enkelt och bra ...inte alla kval m.m


Småsessorna sover sen lite före 21...imorgon förmiddag åker vi till borås badhus..ska bli gött o bada    

hepp det va allt för ikväll...


Kommer skriva imorgon nångång efter vi varit i Borås ...ha en fortsatt trevlig Lördag!


Ciao!

 

Av fembarnsmammanannakarin - 11 februari 2012 12:41

Amilia vaknade 3 ggr inatt så jag va bra trött när dom vaknade 7.30 men jag väckte min kära hälft som fick gå upp med dom så jag fick sovmorgon,behövligt när jag tar Amilia på nätterna då hon har dom perioderna o vaknar mycket.

Jag gick upp lite före kl 11...jag somnade aldrig om i morses men underbart o ligga så länge och bara dra sig   åt lite frukost och drack kaffe...

Idag blir det en dag hemma och tvätta (igen) dammsuga övervåningen o smågreja hemma bara..Mike ska till min svåger snart och greja med något på våran bil.


Imorgon blir det antagligen Borås badhus sen ska vi hälsa på Nadja efteråt...hon bor ju i Borås så nu ska vi passa på när vi ändå är inne. Ska bli kul och träffa henne igen och tjata lite...jennifer skulle komma med så vi får träffa henne oxå...Sofie ville träffa henne med.


Ikväll Melodifestivalen!   


Skriver kanske ett inlägg till ikväll med.Det är ju riktigt kul och ha en blogg och skriva av sig   


Nu ner till tvättstugan med tvättkorgen o börja tvätta sen börja greja här hemma...


Ha en bra Lördag!


 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards