Alla inlägg den 18 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 18 februari 2012 22:07

Alltså skönheten och odjuret (oljudet) gick till final! hur fasen kan man rösta på sån skiiit! han är författare och hörde ju bevis på det ikväll att han ska hålla sig till och skriva endast...men alla tycker olika men jag tycker det va sjukt dålig låt (om man kan kalla det låt) va 100 procent säker på att Mattias skulle gå till final....jag tyckte Love generation va ganska bra...och Molly Sandén som gick till finalen...väldigt fin låt.


Jaja så är det...nu kolla tv en stund till innan det är dags att sova...


Natti natti!



Av fembarnsmammanannakarin - 18 februari 2012 19:30

Idag har det varit full rulle...i förmiddags så gick jag och min äldsta dotter Sofie på loppis...hittade lite fynd  Jag köpte en vit jättefin lampa till vårat sovrumsfönster,en svart/silvrig skål som är skitsnygg som jag ställt i köksvitrinskåpet,en liten  bordshylla i smide som jag just nu ställt på skänken i vardagsrummet och har ett ljus på och 2 vita dekorhjärtan ..men ska ha en hängväxt där på sen,en smideslykta som är hjärtformad som man kan ha ett värmeljus i och hänga i fönster och den hänger nu i mitt stora vardagsrumsfönster och så köpte jag en liten godisskål till Sofie som hon hittade som det står "Godisälskare" på...o för allt detta gav jag 105 kr! billigt! bara lampan om man köper just en sån ny kostar mellan 150-200 kr.

Vi träffade på min mamma och min systers svärmor där med så dom kom på kaffe en stund senare...


Sen ville min syster + barn komma och att vi skulle göra pannkakor ihop men varken jag eller barnen kände för pannkakor.. va inte längesen vi åt det men vi gjorde chokladpudding och vaniljvisp ihop istället.. gott va det   min bror + familj kom och åt det med.

Alla stack runt 18.30 och efter det grejade jag här hemma och och så tog jag en dusch oxå..sen tog jag fram gott till barnen..ska strax tömma diskmaskinen och sen är det dags Melodifestivalen!


ha en underbar Lördagskväll!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards