Alla inlägg den 5 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 5 februari 2012 10:39

Brrrr! Jag gick upp vid 8-tiden med mina minsta tjejer o det va 18 grader i huset då ...men nu har pannan varit igång sen 8.30 så nu börjar värmen komma sakta men säkert :) snart är det varmt o skönt i huset :)

Nu på morgonen har vi bara slöat i soffan o tittat först på Tingeling och sen har vi kollat på Trassel,Amilias favorit just nu,hon kan titta på den flera gånger per dag   För en stund sen kom de stora barnen upp och äter frukost nu.


Måste bara tillägga att rätt låtar kom till final på Melodifestivalen igår jihooo!!...Dead By April är en av mina favoriter och Loreen är så bra med! underbar låt och vilken röst hon har!


Min gubbe jobbar andra förmiddagen idag,så han slutar 13.40 och när han kommer hem ska han och mina största barn (Robin o Sofie) hämta in några kärror ved för nu går det åt när det är så kallt så måste fylla på nu igen.


Imorgon börjar skola o dagis igen men bara denna veckan nu sen har dom februarilov och då ska vi hitta på lite kul och göra    men helgen har gått FÖR fort tycker jag,som den alltid gör. På fredag ska vi på EEG röntgen med Amilia så får vi se om dom hittar något då...Melina ska få vara hos sin mormor då.


Anledningen till att vi ska göra EEG är att Amilia har sömnrubbningar sen ett bra tag tillbaka (minst 1 år iallafall) hon har perioder på natten då hon kan vakna allt från 1-9 gånger per natt,vanligast 3-5 gånger per natt och läkaren vill utesluta epilepsi för kan vara så att hon har svaga epilepsianfall och därför vaknar hon,sen ska dom oxå försöka få fram om hon har en släng av autism vilket jag och Mike misstänkt ett tag nu för hon visar tydliga tecken på det. Så får se om dom hittar något nu då...för inget visade sig på hennes EKG röntgen hon gjorde förra året...märkligt tycker jag..men men det kommer väl fram vad det är hon har med tiden tror jag...men frustrerande med denna långa väntan och att det inte visar något på alla tester och prover...har hållt på hit o dit nu i 4 år...så börjar bli tröttsamt men vad ska man göra..bara att kämpa vidare.


Just nu är Amilia och Melina inne hos Sofie o terroriserar henne lite hahahaha..få se hur länge det varar innan dom ryker ihop för Sofie städar o rensar i sitt rum   


Ja vad händer idag annars...jo jag ska dammsuga iallafall och sätta igång en maskin tvätt och göra lite mat,hmmm idetorka när det gäller middag men kommer väl på något..sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

ja det va alles   


Önskar er en underbar och härlig Söndag!











Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards