Alla inlägg den 13 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 13 februari 2012 09:07

God morgon! Barnen har sportlov denna veckan...dom stora barnen sover men jag o småsessorna har varit uppe sen lite före kl 7 ...satte igång en maskin tvätt före 8...ätit frukost.

Som ni kanske sett så har jag ändrat i min blogg ..igen.. har inte riktigt bestämt mig än för hur jag vill den ska se ut,som ni kanske märkt hahahaha..men det är kul och ändra och fixa    så får se hur den blir i slutändan.


Idag blir det en dag hemma som det ser ut nu,gubben jobbar ju extra idag med.

Imorgon är det Alla    Dag ...imorgon bitti/förmiddag ska vi hälsa på Jessica vilket va bra längesen så på tiden nu,har inte ens sett deras minsta son mer än på bild..sen har Amilia tid hos tandläkaren kl 13.00 och efter det blir det mat och så tänkte jag göra nån enkel tårta och fira litegrann med   


Hepp nu kaffe så jag piggnar till lite...


ha en underbar dag alla!


( Ikväll Familjen Annorlunda!    )


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards