Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Tisdag 5 Mars

Av fembarnsmammanannakarin - 5 mars 2013 17:17

O denna dagen för 38 år sen föddes jag :)


I morses va det dags att få iväg dom 3 största till skolan o sen satte jag igång en maskin med tvätt...efter det lämnade vi Melina till dagis,sen hem o grejade lite och hängde upp tvätt o satte igång en ny...åkte vi en sväng till Fyndlagret o kikade lite....letade efter lådor med lock o hjul på som min dotter kan ha under sin nya säng så blir det lite mera ordning i hennes rum,för det är en röra där just nu men blir bättre när vi fått hem hennes säng på Lördag.

Efter Fyndlagret va det dags att hämta Melina på dagis och hem....sen har resten av dagen varit lugn...bara gjort lite mat o tvättat lite då....gubben har tagit barnen lite mera o gjort lite mera sysslor för att jag ska kunna bara ta det lugnt idag.. det är ju ändå MIN dag idag hahahaha.

Just nu är Melina ute lite men ska snart ropa hem henne för det är läggdags vid 19-tiden. Jag o Melina ska gå till dagis imorgon o Onsdag ...gubben jobbar morgonskift så då går vi till dagis :)

Mycket mera har inte hänt idag...en luugn dag :)


Hepp dags o ropa in min minsta...ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fembarnsmammanannakarin - 23 april 2013 08:16

God morgon...ja här har det varit sjukdomar från o till dom sista veckorna...först fick Melina och Mike magsjuka och efter det åkte jag på en förkylning som va hemsk.sen va det lugnt ett tag och förra veckan i Tisdags fick Amilia feber :( sen försvan...

Av fembarnsmammanannakarin - 5 april 2013 10:30

Igår åkte minsta tjejen med pappa för att hämta storasyster Sofie i Borås som va hos sin farmor...hon hade ju pengar sparat här hemma sen hon fyllde år och så hade hon pengar hos sin farmor med och hon har sparat dom för att kunna köpa sig en Iphone ...

Av fembarnsmammanannakarin - 4 april 2013 10:51

Tjejerna sov till nästan 9 i morses...underbart! vi låg och slöade en stund och så gick upp och så fick tjejerna lite frukost...nu tittar dom på Tarzan    Jag sitter med en Latte nu och bara tar det lugnt....varit både en stressig och jobbig period...

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2013 08:38

Ja det va ett tag sen igen jag skrev här nu igen :)   Amilia vaknade lite före kl 8 men Melina sover än,hon har hostat ganska mycket inatt så får se hur hon mår när hon vaknar. I Måndags natt hostade hon mycket oxå och så va hon slö och trött på ...

Av fembarnsmammanannakarin - 11 mars 2013 08:17

Va ute med Amilia för en stund sen och fått med henne i skolbussen...jag och Melina tänkte gått till dagis igen som vi börjat göra när gubben jobbar men först och främst så sov Melina dåligt inatt...hon vaknade lite efter 3 och kom in o la sig på sin...

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards