Alla inlägg den 7 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 7 februari 2012 21:12

Vill bara kika in och skriva att min dotter Sofie avslutat sin blogg o gjort en ny blogg : www.duvetnezz.bloggplatsen.se

 

bara att kika in där o läsa!  

 

Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll!

 

 

Av fembarnsmammanannakarin - 7 februari 2012 15:28

Tisdag idag och i morses när vi lämnade Melina och Amilia till dagis och skolan så va det -20..brr! kallt! blev termobyxor på. Efter vi hade lämnat dom så åkte vi till Willys och handlade lite,efter det åkte vi till min syster på kaffe..vi va nyfikna på deras nya akvarium oxå som dom skaffat och det va såå snyggt! tror Mike blev sugen på och skaffa större nu ( och jag med litegrann ) hahahaha ...för det va jättefint!


Sen åkte vi hem o packade upp och åt lite frukost,sen va det dags och hämta Melina på dagis och idag va vi tvungna o hämta Amilia 11.30 istället för när hon slutar 12.40 för Mike skulle på obligatoriskt möte på jobbet före han började jobba eftermiddagsskiftet.

Jag gjorde pannkakor till middag idag för va ett tag sen vi hade det och det är ju alltid lika populärt när man gör det   

Nu är det lite slött efter maten...fick i mig 4 pannkakor så är proppmätt nu hahaha..


Ska vika lite tvätt om en stund sen blir det nog lugnt som det ser ut nu...


Jag har ännu ett favoritprogram som kommer kl 20.00 ikväll hahahaha..kollar alltid på Äntligen hemma!   man kan få så mycket tips och ideér därifrån och inredningstokig som jag är + att jag gillar måla mm så är det ett program i min smak     så det får jag inte missa ikväll.


På tal om målning så snickrade min gubbe en jättefin hylla att ha över vårat valv i hallen och jag målade det vitt   supernöjd!


här kommer en bild! får gärna kommenetera vad ni tycker om den   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards