Alla inlägg den 10 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 10 februari 2012 21:47

Oj va trött jag är efter denna dagen---varit fullt upp sen vi gick upp i morses...i förmiddags kom Carina (min systers svärmor) på kaffe och efter en stund ringde Sandra brorsans tjej och ville komma så hon o Elias kom en stund oxå...sen stack dom vid 11-tiden och då gjorde vi ordning oss och åkte och lämnade Melina hos sin mormor...sen vidare till Borås...dags för Amilia och göra EEG...hon hade tid 12.30 ...efter Amilia gjorde EKG sist så har hon varit spänd och osäker för dom stack henne 4 ggr med nål för och söva henne men stack fel då...så det sitter i ännu och hon kommer ihåg det...så då minns hon det direkt när hon kommer till sjukhuset igen   så idag sattes det fast 25-30 stycken elektroder i hårbotten på henne och det gick ju bra men va seeegt,det tog en bra stund bara det...sen skulle man ju få Amilia och slappna av och helst blunda och vila men det gick inget vidare men hon va såå duktig på att ligga still så länge. Vi va klara där lite före 14-tiden .

Sen åkte vi till Coop Forum o handlade lite,sen vidare till ICA Maxi och under alla dom gånger jag varit där har jag endast träffat 2 personer jag känner ( äldsta barnens gudmor o hennes dotter) men det första jag gör när vi går in är och träffar min allra käraste,närmsta väns dotter Jennifer och min kära väns syster Nadja...guuud va kul det va och träffa dom! Nadja ville att vi skulle komma på kaffe nästa gång vi är i Borås så det ska vi ta henne på orden hahahaha...det va såå kul och träffa dom,se att dom mår bra och har det bra...Jennifer är så stor nu och har egen lgh och henne höll jag i när hon va 2 veckor första gången och varit barnvakt till henne med....otroligt va tiden bara springer iväg!

Sen träffade jag Tarja och hennes dotter med och hon sa samma som jag..alla säger att man träffar alltid nån på Ica Maxi men hon brukar inte göra det men nu så hahahahaha...va kul och se henne.

Handlade lite gott till helgen,värmeljus mm på Ica Maxi och så såg jag 2 stora gröna växter som va billiga...79 kr styck så blev 2 såna med :) älskar ju blommor!


Sen åkte vi och hämtade Melina hos min mor och hem ...gjorde mat,duschade Melina och Amilia...Amilia hade ju klet i hårbotten o håret efter alla elektroder    så duschade Sofie sen va det min tur och ta en härlig dusch med...tog fram lite gott o så blev det fredagsmyyys   la småsessorna runt 20.30 för dom va jättetrötta speciellt Amilia..

Nu är jag oxå väldigt trött efter denna dagen...blir en lugn dag hemma imorgon...på Söndag verkar det som vi åker o badar..härligt o roligt för barnen!  


God natt på er! 



 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards