Alla inlägg den 19 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 19 februari 2012 19:30

  Har fått en del gjort idag...Mike släppte av mig o Melina vid Fyndlagret och så åkte han och Amilia till Willys...va lite vi glömde köpa i Fredags. Jag köpte 2 såna bäddset och så kollade jag efter 2 ganska stora svarta krukor men fanns inga,bara vitt men vill inte ha vitt i vardagsrummet ..men men får kolla nån annan affär. Jag köpte oljeljusgrej ( kommer inte på vad dom heter ) man har ett värmeljus och över det i ett "litet fat" häller man lite olja o så doftar det gott..har tänt det nu o det luktar vanilj i hela vardagsrummet...o så blev det 3 olika oljor...vanilj,lavendel och så va det en till som jag inte kommer ihåg vad den heter nu haha..o så blev det ett litet svart ljusfat,o 3 lila dekorationsblommor som jag satte i min vita vas i sovrummet...och så köpte jag 2 lila små värmeljushållare o ha i sovrumemt med.

När vi kom hem satte vi på lite kaffe och sen stack Mike till jobbet....efter en stund började jag sy...det blev 2 längder och 2 kuddöverdrag men har tyg kvar så får se mera vad jag hittar på...tänkte först på att sy 2 dukar till våra nattduksbord men jag är inte så mycket för dukar faktiskt så det blev inga...få se mer vad jag hittar på av det tyget som är kvar...blev väldigt nöjd med det jag sydde iallafall.

 

Sen gjorde jag pytt i panna,stekt ägg o rödbetor till middag idag och Amilia älskar det! förutom ägg..

éfter vi hade ätit så dammsög jag och min son satte igång pannan åt mig     

 

La dom minsta sessorna lite efter 19 nu ikväll...skola o dagis imorgon igen.

 

Nu ska jag äta lite kvällsmat och titta om det finns nått bra på tv.

 

Ha en fortsatt tevlig Söndagkväll!

Kram!

 


 


 


Av fembarnsmammanannakarin - 19 februari 2012 09:31

Söndag idag och en smått tråkig dag...nu på förmiddagen ska vi åka en sväng till fyndlagret igen och så ska jag köpa dom där billiga påslakanset...ska köpa 2 st och göra gardiner i vårat sovrum och kanske kuddöverdrag om det räcker till det. Så ska jag kolla efter 2 svarta ganska stora krukor till mina blommor jag köpte på Ica Maxi.

Jag har bestämt mig för att ha lite lila i vårat sovrum nu...det är fint om det är ljus/mellanlila...gillar inte den mörka lila...så ska kika lite efter lite lila till sovrummet tänkte jag.


Sen blir det hem och sy gardiner   jag kan ju inte vänta när det gäller sånt..utan vill ha det gjort direkt och lika bra det..hatar ha saker och ting ogjort.


Få se vad man hittar på till middag idag...igår blev det korvstroganoff och makaroner..


Hepp se till och få upp min andra hälft så vi hinner åka till fyndlagret innan han ska iväg och jobba sitt sista eftermiddagspass.


Ha en trevlig Söndag!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards