Alla inlägg den 15 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 15 februari 2012 22:02

Vi åkte hemifrån mot Ulrciehamns badhus ca 12.30 för dom öppnar först kl 13 på vardagar...tog en sväng först till bildelen i Ulricehamn för min gubbe skulle hämta nån del till bilen han beställt så vi va på badhuset ca 13.30...badade i 2 timmar och det räckte gott o väl...sen åkte vi till mina svärföräldrar för att ta en kaffe innan vi åker hem men dom bjöd på smörgåstårta,fika mm men jag och Mike tog bara en bit smörgåstårta ..barnen åt ju fika,godis mm oxå. Melina och Amilias farmor hade köpt lite kläder till dom...jättefina kläder   ..så hade hon även köpt  Hello Kitty schampo + flytande tvål och Melina blev ju helt till sig...hon ääälskar Hello Kitty!   och så fick dom Hello Kitty godispåse och Toblerone påse.

 

Vi åkte hemåt lite före kl 19 så va hemma ca 19.30 och så åt vissa av oss maten min käre man hade gjort igår..så va bara att värma på när vi kom hem...han är duktig på och laga mat (och såå skönt o slippa det emellanåt   )  de flesta av oss va ju redan ganska mätta efter smörgåstårtan m.m så jag tog bara lite för att smaka...det va kycklinggryta med currysmak ihop med ris...och det va lite småstark..jag älskar ju stark mat...så gott! 

vi har massa kvar av det så det får bli det till middag morgon oxå    

Vi la dom minsta sessorna runt 20.30 för dom va jättetrötta.

 

Imorgon börjar Mike jobba sina 6 dagar igen...fort hans ledighet går alltid...lite tråkigt men men så är det..

Jag börjar bli väldigt trött nu...men man blir ganska så avslappnad toch rött efter man badat.

Imorgon kanske min syster o barnen kommer och hälsar på.. men inte 100 än så får se hur det blir. 

 

Blir att lägga sig och lösa lite kors ord nu...

 

God Natt På Er!   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards