Alla inlägg den 12 februari 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 12 februari 2012 21:05

Vi åkte hemifrån ca 10.30 för att bada på Borås stadsparksbad...först så va vi tvungna och stanna efter en bit för bilen va nära att börja koka och sen när Mike startade bilen igen så va det som det skulle så vi kunde åka vidare...vette fasen va det var för något..

När vi väl kom fram och hade parkerat så visade sig att badhuset va stängt pga strömavbrott...gahhh! att man blir knäpp! barnen blev ju givetvis besvikna men vad kunde vi göra,så vi åkte till min vän Nadja tidigare och hälsade på och guuud va kul det va! Jennifer (min bästa väns dotter) kom oxå till Nadja.. hon har egen lgh sen 1 månad tillbaka och allt verkar gå bra för henne. Nadka bjöd på kaffe o jättegod mat...oj va gott det va! kyckling blandat med nån god sås,curryaktig smak va det (liknande kycklinggryta) och så hade hon blandat i nötter där i...mumsigt va det! och så ris till det. Sen satt vi och tjötade ,skojade ojoj vilka minnen som kom tilbaka hahahaha! Nadja har preciiis samma konstiga ,knäppa ganska sjuka humor som jag med   så det blir ju ännu roligare då.

Hennes dotter Vanessa va så go och söt   hon kom till mig mycket och ville vara hos mig ...goa charmiga unge  ojoj va fin soffa hon har köpt Nadja..en stooor hörnsoffa med divan som går i grått och svart och såå skön o sitta i med..hon köpte den ny för endast 7000 spänn! jättebilligt! vi som tänkt köpa en soffa detta året och behöver ny soffa så skulle en liknande sån vara perfekt för oss fast vill inte ha grått,passar inte in i vårat vardagsrum..men den va jättefin i hennes vardagsrum för hon har dom färgerna.


Vi gick och kollade på Jennifers lgh oxå innan vi åkte hem...hon har jättefint! 

Nadja,Vanessa och Jennifer kanske kommer en dag nu i veckan och hälsar på...det hoppas jag verkligen dom gör...skulle vara så kul.  

Vi va hemma igen lite efter kl 17 så vi va hos Nadja några timmar men kändes som en liten stund bara...men tiden går alltid fort när man har kul...jag och Nadja ska ta en kväll ute snart med...oj va kul det kommer bli! blir en kväll man aldrig glömmer hahaha.


Min gubbe börjar jobba på Torsdag igen men ska jobba extra imorgon...han vill ha ut mer komptimmar och kan ju vara bra och ha. Onsdag åker vi till Ulricehamns badhus så barnen får bada.


Nehepp det va allt för denna gången...nu ska jag ta en dusch och ta det lugnt och slappa i soffan innan det är dags och besöka sängen.


Hej svejs!



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards