Alla inlägg den 24 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 24 april 2012 22:22

Just nu sitter jag och tittar på Big Brother..tog en dusch innan och det va väldigt behövligt..jag mår bättre idag,ingen feber ännu men förkyld och hostig ännu. Jag har orkat tvätta 3 maskiner tvätt och vika massa tvätt med..känns ändå skönt o få det gjort.

La barnen vid 19.30...Amilia har fortfarande feber fast den har sänkts...Melina är på bättringsvägen för i eftermiddags va hon lite rastlös och det är ett tecken på att hon börjar bli frisk. Så kanske kan lämna henne till dagis imorgon men få se hur natten är först och hur hon mår imorgon bitti...

jag har beställt nya handukar  jihhoo!...det va på tiden för många av våra handukar är slitna och gamla och ganska så söndertvättade med. Jag va inne på en sida som heter Jotex,har beställt många gånger därfrån innan,en mycket bra sida,fin ns mycket fint där   jag hittade handuksset med 9 delar som innehåller : 6 handukar 40x60,2 badhandukar 60x130 och 1 jättebadlakan 100x150 och det kostade 199 kr ,så jag beställde först ett 9 delars set i ljuslila och ett 9 delars set i ljusgrönt,sen beställde jag extra 2 ljuslila badhandukar 60x130 förr 99 kr och så 2 st i ljuslila för 99 kr ..så med frakten går allt detta på 547 kr vilket jag tycker är väääldigt billigt!  så ska bli gott och slänga lite gamla handukar och byta ut till nytt.

Min man tycker väl inte att det är så nödvändigt för vi har ju handukar..vilket är sååå typiskt när det gäller sånt här...inget sånt är ju nödvändigt förutom bildelar m.m hahaha! men tur att kvinnan bygger boet då,annars hade vi väl inget haft hahaha! nä nu ska jag inte vara elak     men det är ju ganska så vanligt det där,beror ju lite på vad man är intresserad av med.

 

Nu är Big brother slut så ska strax lägga mig...känner mig helt utmattad fast jag knappt gjort nått idag men det är för att jag är sjuk än antar jag.

 

Hoppas ni haft en bra Tisdag!

 

God natt!   



 


Av fembarnsmammanannakarin - 24 april 2012 13:57

Ja jag sitter och kollar runt på nätet om det finns nån sida man kan beställa skinntyg...ska klä om våra köksstolar,sitsarna har blivit så fula och fläckiga så vill kä om dom och skinn skulle vara så smidigt o ha istället...bara att torka av.


Sååå nu behöver jag er hjälp  

vet ni nån en sida där man kan beställa skinntyg? 

Av fembarnsmammanannakarin - 24 april 2012 11:32

Jag fick feber igårkväll med...mindre kul...låg bara i soffan heeela dagen,va helt utmattad. Glad att jag har en man som tar över sysslorna när man är sjuk   det är så det ska vara.

Just nu är jag lite piggare...ingen feber men förkyld och hostar...antagligen kommer väl febern krypandes tillbaka ikväll. Amilia va varm igår med och som vi tänkte så hade hon 38 i temp med så det är ju nån skit som går...hon och Melina är hemma idag...Melina har inte haft nån feber ännu men är förkyld och orkeslös.

Under 2 dagars tid som jag inte tvättat så har det hunnit bli 2 fulla tvättkorgar,men satte igång en maskin för en stund sen med Amilia sängskydd. Tvätt är något min gubbe inte tänker på   så under 2 dagar så har det hunnit fyllas 2 tvättkorgar...mycket av det är ju Amilias. 

Gubben ska iväg med sin hoj sen och byta däcken på den...dom som är på nu har blivit alldeles för slitna och gamla så dags att byta.

 

Nu ska jag sätta mig och vika lite tvätt så man får bort det...jag veeet jag kan inte låta bli fast jag är sjuk...en allvarlig skada jag har hahaha!

 

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards