Alla inlägg den 10 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 10 april 2012 18:27

ja uscha vilket väder det är idag....Amilia hade lite förhöjd temp igårkväll och i förmiddags hade hon 38,5...få se vart detta leder...om det är nån förkylning eller bara feber.

Jag,Melina och Sofie gick till min svägerksa en stund i förmiddags på kaffe och så Melina och Nellie fick leka lite...sen hem och börja med middag som blev spagetti carbonara idag...gott!

Sen började jag rensa bland småtjejernas kläder...bra och veta vad dom behöver i vår/sommarkläder innan vi åker till Ge-Kås nångång senare i vår. Blev en hel kasse med urväxta kläder från Melina som jag gick och lämnade till Nellie  bra att det kommer till användning.


Nu ska jag strax hänga tvätt....ja jag vet.. igen! sen en dusch och senare ska jag,Mike,Robin och Sofie spela ett spel som heter Age of Empire...ett strategispel som vi tycker är skitkul!


Dags att ta mig ner till tvättstugan där jag aldrig är    


Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards