Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Tisdag

Av fembarnsmammanannakarin - 24 april 2012 11:32

Jag fick feber igårkväll med...mindre kul...låg bara i soffan heeela dagen,va helt utmattad. Glad att jag har en man som tar över sysslorna när man är sjuk   det är så det ska vara.

Just nu är jag lite piggare...ingen feber men förkyld och hostar...antagligen kommer väl febern krypandes tillbaka ikväll. Amilia va varm igår med och som vi tänkte så hade hon 38 i temp med så det är ju nån skit som går...hon och Melina är hemma idag...Melina har inte haft nån feber ännu men är förkyld och orkeslös.

Under 2 dagars tid som jag inte tvättat så har det hunnit bli 2 fulla tvättkorgar,men satte igång en maskin för en stund sen med Amilia sängskydd. Tvätt är något min gubbe inte tänker på   så under 2 dagar så har det hunnit fyllas 2 tvättkorgar...mycket av det är ju Amilias. 

Gubben ska iväg med sin hoj sen och byta däcken på den...dom som är på nu har blivit alldeles för slitna och gamla så dags att byta.

 

Nu ska jag sätta mig och vika lite tvätt så man får bort det...jag veeet jag kan inte låta bli fast jag är sjuk...en allvarlig skada jag har hahaha!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fembarnsmammanannakarin - 23 april 2013 08:16

God morgon...ja här har det varit sjukdomar från o till dom sista veckorna...först fick Melina och Mike magsjuka och efter det åkte jag på en förkylning som va hemsk.sen va det lugnt ett tag och förra veckan i Tisdags fick Amilia feber :( sen försvan...

Av fembarnsmammanannakarin - 5 april 2013 10:30

Igår åkte minsta tjejen med pappa för att hämta storasyster Sofie i Borås som va hos sin farmor...hon hade ju pengar sparat här hemma sen hon fyllde år och så hade hon pengar hos sin farmor med och hon har sparat dom för att kunna köpa sig en Iphone ...

Av fembarnsmammanannakarin - 4 april 2013 10:51

Tjejerna sov till nästan 9 i morses...underbart! vi låg och slöade en stund och så gick upp och så fick tjejerna lite frukost...nu tittar dom på Tarzan    Jag sitter med en Latte nu och bara tar det lugnt....varit både en stressig och jobbig period...

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2013 08:38

Ja det va ett tag sen igen jag skrev här nu igen :)   Amilia vaknade lite före kl 8 men Melina sover än,hon har hostat ganska mycket inatt så får se hur hon mår när hon vaknar. I Måndags natt hostade hon mycket oxå och så va hon slö och trött på ...

Av fembarnsmammanannakarin - 11 mars 2013 08:17

Va ute med Amilia för en stund sen och fått med henne i skolbussen...jag och Melina tänkte gått till dagis igen som vi börjat göra när gubben jobbar men först och främst så sov Melina dåligt inatt...hon vaknade lite efter 3 och kom in o la sig på sin...

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards