Alla inlägg den 27 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 27 april 2012 14:08

Ja redan Fredag idag...veckan har gått väldigt fort!

Jag mår lite bättre nu...förkylning och hostan har jag kvar och misstänker att jag får dras med det ett tag till...jag tog tempen på Amilia för en stund en...tempen går upp o ner och just nu ligger den på lite under 38..

Idag blir det ännu en lugn dag inne för min del..tvättar lite bara...igen! ska börja med middag om en stund..det blir kyckling,ris och café de paris sås till...mmm gott!

 

Duscha småsessorna ikväll och sen Fredagsmyys med familjen   lite gott och äta och familjespel eller en bra film,som det ska vara en Fredag   ikväll blir det kanske gamla hederliga Monopol..va längesen vi spelade det nu och det är ju så kul!

Jag är inne på Jotex igen och kikar runt...har ju ett konto där sen långt tillbaka så får mycket bra erbjudande emellanåt och igår fick jag erbjudande om att handlar jag för minst 200 kr så får jag 4 matallrikar på köpet och kan köpa fler uppsättningar för 29 kr per set ( 4 tallrikar) så funderar på att göra det för det är väldigt billigt,tallrikarna är snygga och vi behöver ha nya..måste ju då handla för 200 kr med och det är ju det minsta problemet   

 

ja det va allt för nu..

 

ha en underbar Fredag!

 

  

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards