Alla inlägg den 8 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 8 april 2012 12:05

Påskdagen idag och jag fick sovmorgon idag,sov till kl 10 och det va behövligt!

idag blir det en lugn dag...ska dammsuga och vika tvätt m.m bara...Mike ska snart lägga sig och sova några timmar snart för han ska jobba nattpass ikväll.

Jag har glömt säga att vi har bokat husvagnsplats på Böda Sand mellan 9 Juli-19 Juli ...så det blir att vi åker dit,men vi måste ha en större husvagn först så vi letar nu..måste ha iallafall en minst 590,helst 630-650 ...ska sälja våran lilla husvagn så får man pengar där att lägga på en större. Så jag hoppas vi hinner köpa en innan vi ska åka...

Min syster + familj,ett par vänenr till oss Martina och Cholla o deras barn och några till som vi känenr ska dit med...Roligt!  


Jag sååå mycket tvätt nu när Amilia kissar mer,tror det är Theralenen hon får som gör att hon kissar mer. Jag tvättar ca 15 maskiner tvätt i veckan och 5-7 maskiner är bara Amilias tvätt...så tvättar inte jag på 2-3 dagar så har jag 6-7 maskiner tvätt...så jag måste tvätta varannan dag iallafall för att inte samla på mig för mycket tvätt...tycker det är jobbigare och tvätta 7 maskiner en hel dag...herregud detta inlägget handlar ju hälften om min tvätt...hahahaha! så intressant och läsa    så för att göra det mer intressant så ska jag nu vika tvätt och hämta mera tvätt att vika  


Önskar er en bra påskdag! ni vet ju iallafall vad jag ska göra...TVÄTTA! haha



Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards