Alla inlägg den 3 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2012 15:40

Ja i lördags va vi på Mc fest...våffelfest och det va kul men nästan lite för mycket folk på en ganska liten yta men annars va det skoj   på Söndagen åkte vi och handlade på Lidl i U-hamn innan vi åkte hem. Middag blev matrester när vi kom hem....sen va det slöadag resten av Söndagen. Igår va det dags för dagis/skolan och sen direkt till Borås för o träffa Amilias kurator...pratade lite om vårdbidraget som jag ska söka på nytt för det går ut till sommaren...haft det snart 3 år så nu ska det omprövas. Sen åkte vi raka vägen till dagis för att hämta Melina...resten av dagen igår va vi hemma och fixade i ordning Amilias alla papper i en o samma pärm som vi köpt till henne...måste ha allt indelat,mycket lättare och hitta. jag satt igårkväll och höll på fylla i ansökan för vårdbidraget och så skrev jag kompelttering om vad som är extra med Amilia under en dag...är inte klar ännu men vi har några veckor på oss innan det ska skickas in.


Idag har det varit relativt lugnt...lämnat/hämtat barnen på skola/dagis ...va hos min syster på kaffe på förmiddagen...kollade på deras husvagn dom köpt...skitfin!

Vi pratade om att åka och campa ihop i sommar...kanske till Böda camping men vi har oxå pratat om åka till Polen....men Mike vill träffa sina släktingar då om han åker dit annars ser han ingen mening med att åka till Polen och jag förstår honom...vi kan lika bra åka till Böda camipng ( eller annan camping ) där det oxå finns strand o hav oxå och betydligt närmare med om man bara vill sola och bada för vi vill inte åka till Polen endast för det....men dom har ju väääldigt god mat och annat mumsigt i Polen   som tex Goffrey (tror jag det stavas) tjock våffla med grädde och så kan man välja bland olika bär till...farligt gott! så det är lite annan mat där.. men sen så har vi aldrig hittat på något ihop med min syster och svåger på semestern så det skulle oxå vara väldigt kul... så vi får se hur det blir.


hepp nu greja lite här och sen göra mig en god Latte machiato!   



Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards