Alla inlägg den 9 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 9 april 2012 08:52

är det idag...just nu snöar det här...så tråkigt,vill ju ha vååår!

Jag fick mer än tvättning gjort igår...jag dammtorkade,dammsög och moppade golven oxå ...så skönt och fått det gjort.Amilia va slö hela dagen igår så tog tempen på henne för att kolla och då hade hon 37,5 så förhöjt va det ..men har inte varit mer än det,nu på morgonen är hon alltid slö men få se här under dagen vad som händer..va ett tag sen hon va sjuk nu så skulle inte förvåna mig om det kommer nu.

Inatt sov jag dåligt...Amilia vaknade till 2 ggr men var inte bara då jag vaknade...utan låg och vred och vände mig,fick ingen ro att sova riktigt..vet faktiskt inte varför?..så när barnen vaknade 7.30 så va jag bra trött!  jag och tjejerna har ätit frukost och så ska jag strax dricka lite kaffe med så jag piggnar till...Mike sover för han har jobbat sitt första nattskift.

 

I eftermiddag/kväll nångång kommer svärföräldrarna på fika..då blir barnen glada    annars idag verkar det bli en lugn dag. Nån dag denna veckan ska vi åka och bada i Borås eller Ulricehamn och på Torsdag ska jag till Gynmottagningen för att göra undersökning inför steriliseringen...ska bli sååå skönt när det är gjort!

 

Nä nu kaffe så jag vaknar till liv...

 

 

 

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards