Alla inlägg den 18 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 18 april 2012 17:41

Jag har precis röjt upp i köket och satt igång diskmaskinen efter vi åt middag för en stund sen...det blev potatisgratäng och kött idag...älskar potatisgratäng! när jag tänker efter så har vi det ganska så ofta faktiskt haha!


Ja vad har hänt annars idag då...jo i morses efter vi hade lämnat barnen på dagis/skolan så åkte för att göra en storhandling som vi altlid gör en gång i månaden...först gick vi in med en kundvagn men den blev ju fylld fort så vi gick och betalade det lastade in det i bilen och så in i affären igen,den blev oxå full och då va vi klara...hahaha kassörskan sa "va inte ni här nyss och handlade"? hahahaha hon började väl undra hur stor familj vi har men jag sa att har ju 4 barn varav 2 av dom är tonåringar och den äldste pojken äter en del   det blir ju mer eknomiskt och månadshandla såhär...enda vi handlar under veckorna är ju mjölk och sånt som man inte fryser in eller sånt som inte är hållbart länge. Notan blev en del men nu är kyl,frys och skafferi fullt och det känns gött.

Efter vi hade handlat så tog vi en sväng till min mor och hälsade på,sen raka vägen till dagis för att hämta Melina,hem och packa upp alla jäkla påsar...det tog sin tid....gubben åkte till jobbet lite efter kl 13 då han jobbar eftermiddagsskiftet idag och imorgon.

Sen har det varit lugnt här hemma...pannan ska snart igång så jag kan duscha ikväll och så kan det vara bra med lite värme i huset med.


Hepp dricka upp min cappuccino nu sen ner till pannrummet.


ha en trevlig Onsdagskväll!

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards