Alla inlägg den 7 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 7 april 2012 19:42

Glad Påsk!

 

Just nu sitter dom minsta och tittar på en film som heter Förtrollad och äter ur sina påskägg   Robin är i sitt rum och Sofie med... Det har varit full rulle sen i eftermiddags fram tills lite före kl 19. ikväll...vid 14-tiden åt vi middag...påskmat...potatisgratäng,ägghalvor,köttbu
llar och prinskorv och gott va det oxå! Min kära gubbe jobbar till 22 ikväll...lite tråkigt men vi ska äta påskmiddag tillsammans imorgon.

 

Vid 15-tiden kom syster + barnen,efter en stund kom min bror,Sandra med barnen och min mamma...sen kom Madde och Janne...vi drack kaffe,fikade och tjötade om allt möjligt...barnen va det full rulle på..som vanligt,det va ju sammanlagt 10 barn här   så hade lite och städa och greja när alla gick men det är kul och träffas såhär  ibland,fast inte för ofta...då hade det bara varit jobbigt. 

Ska be Robin sätta igång pannan åt mig...måste ta en dusch sen känner jag...barnen la sig lite före 21 igår och vaknade kl 7 så dom är trötta nu...lägger dom lite tidigare ikväll...iallafall senast 20.30 Kl 20.00 kommer Amerikas funniest Homevideos och det kollar vi alltid på Fredag ochLlördag,sååå roligt ju! hahhaa

 

hepp nu äta godis och bara vara med mina goa barn innan dom ska läggas   

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards