Alla inlägg den 13 april 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 13 april 2012 13:08

Är det idag....barnens kusin Vincent fyller 7 år idag,jag ringde och grattade honom innan   kalas nästa Söndag för honom.

I förmiddags hade vi funderingar på att åka och bada först men min gubbe och Amilia är inte helt 100 friska ännu så inte så bra och bada då..då blir dom säkerligen sämre igen..vi har varit hemma heeela påsklovet..lite tråkigt nu när dom är lediga men men vad gör man? så jag och Sofie ska baka lite idag istället   jag ska göra philadelphiatårta till Söndag då jag ska ha Perfect Home partyt här hemma och så ska jag och Sofie baka lite muffins och kärleksmums med tänkte vi. Mike ska ut och hålla på med veden...vilket jag inte tycker är så smart för han hade feber igårkväll och är inte bra ännu men han gör som han vill...


Idag blir det stekt lax,kokt potatis och dillsås till middag ...mums va gott!

Senare ska barnen och jag själv duscha och myyys på hög nivå med gott och tv   

Så ha en underbar fredagen den 13!



Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards