Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Söndag kväll

Av fembarnsmammanannakarin - 22 april 2012 18:34

Då har vi först varit på 7-års kalas idag och sen va vi och handlade lite...det va trevligt på kalaset...massa barn!   precis som det ska vara på ett barnkalas!


Jag har haft känningar i halsen under dagen idag och lite "snorig" men nu har det blivit lite värre...vet inte om det är min pollenallergi som börjar spöka eller om jag börjar bli sjuk...har iallafall tagit en Clarityn så får jag se om jag känner mig bättre om en stund...tar ju ca 1 timme innan det börjar "verka". Melina är oxå lite snorig...så ja få se här om det är nått på G men jag märker ganska snart om jag håller på och bli sjuk för jag får ALLTID värk i mina leder då.

Dom små prinsessorna ska lägga sig runt 19-tiden...skola o dagis imorgon igen..

I veckan är det utvecklingsamtal för Robin och Sofie och Sofie ska till Ortodonti i Borås imorgon och dra åt sin tandställning och så har den lossnat på ett ställe och det har hänt många gånger så hon börjar tröttna nu på det...hon funderar på att ta bort den istället vilket jag kan förstå på ett sätt men samtidigt så tycker ju jag det är  bra om hon har kvar den tiden ut (hon har tandställning både uppe och nere och den nedre lossnar hela tiden) men hon är stor nog och bestämma det själv tycker jag.


Hepp dags att göra ordning småsessorna för sängen och läsa en bok för dom..och sen bara vara   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fembarnsmammanannakarin - 23 april 2013 08:16

God morgon...ja här har det varit sjukdomar från o till dom sista veckorna...först fick Melina och Mike magsjuka och efter det åkte jag på en förkylning som va hemsk.sen va det lugnt ett tag och förra veckan i Tisdags fick Amilia feber :( sen försvan...

Av fembarnsmammanannakarin - 5 april 2013 10:30

Igår åkte minsta tjejen med pappa för att hämta storasyster Sofie i Borås som va hos sin farmor...hon hade ju pengar sparat här hemma sen hon fyllde år och så hade hon pengar hos sin farmor med och hon har sparat dom för att kunna köpa sig en Iphone ...

Av fembarnsmammanannakarin - 4 april 2013 10:51

Tjejerna sov till nästan 9 i morses...underbart! vi låg och slöade en stund och så gick upp och så fick tjejerna lite frukost...nu tittar dom på Tarzan    Jag sitter med en Latte nu och bara tar det lugnt....varit både en stressig och jobbig period...

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2013 08:38

Ja det va ett tag sen igen jag skrev här nu igen :)   Amilia vaknade lite före kl 8 men Melina sover än,hon har hostat ganska mycket inatt så får se hur hon mår när hon vaknar. I Måndags natt hostade hon mycket oxå och så va hon slö och trött på ...

Av fembarnsmammanannakarin - 11 mars 2013 08:17

Va ute med Amilia för en stund sen och fått med henne i skolbussen...jag och Melina tänkte gått till dagis igen som vi börjat göra när gubben jobbar men först och främst så sov Melina dåligt inatt...hon vaknade lite efter 3 och kom in o la sig på sin...

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards