Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Bra dag!

Av fembarnsmammanannakarin - 15 april 2012 22:37

Jag hade perfect Home party idag...Maire och hennes svärdotter Nadja kom runt 15.30 för att ställa upp saker och så sen började folket komma vid 16-tiden...och hon jag pratade om i inlägget i morses som inte kunde komma utan abrn pga amning m.m ? hon kom lite efter kl 17 SJÄLV...kors i taket hon fattade!  

Det fanns sååå mycket fint! hade jag varit miljonär så hade jag fasen köpt allt!   men alla handlade något förutom en och det gick upp till första nivån för att få en tackgåva för 249 kr som man får välja och köpa en sak för max 800 och så får man den för halv priset då...jag fick mycket för det...det blev en jättefin ganska stor svart ram där det står Family på och den kostade 549 kr så den tog jag för halva priset då,sen beställde jag ett jättefint vitt ganska så stort hjärta man kan hänga i fönster som tack gåva,utöver det så beställde jag 2 vita hjärtan man kan ha på väggen och en 3 våningsskål (svårt och förklara hur den ser ut) men såå fin! så jag är jättenöjd med allt. Alltid lika trevligt och träffas och göra något sånt här   ska ha ett till Perfect Home party igen till hösten tänkte jag  då alla fina julprydnader kommer.


Alla började åka hemåt runt 18.30 och dom sista som åkte var Cissi och Frida och det va roligt att dom stannade lite längre för va längesen jag träffade dom...Cissi ska ha ett Perfect Home party nångång framöver och då ska jag dit    

Jag,Mike och dom stora barnen kollade på film efter jag hade lagt dom minsta prinsessorna...vi tittade på "Mr Poppers pinguins" med Jim Carrey, min idol! han är såå skön och filmen va rolig som de flesta filmer han varit med i ...vad jag skrattade! hahahaha

Efter filmen tog jag mig en dusch och nu ska jag lägga mig för är svintrött nu...*gäsp* ska upp vid 6.30 imorgon för jag ska åka skolbussen med Amilia imorgon och på Tisdag.


Så nu säger jag Natti Natti!

 
 
Mudd^^

Mudd^^

16 april 2012 10:47

Hej! Vad roligt att det var ett lyckat party! Jag var lagom sur på jobbet igår när jag missade det! Det är ju så fina saker! Mamma kom inte då antar jag? Vilken shock! Haha =) Vad roligt att den ammande mamman kom själv, både roligt och otroligt, haha =)

http://mudd.webblogg.se

fembarnsmammanannakarin

16 april 2012 13:54

Nä hon ansåg att hon hade inga pengar nu o öpa nått men Mike sa att det är INGET köptvång med då tyckte hon det kändes dumt o komma...fattar mig inte på hur hon tänker...alla beställde inte igår så hon hade inte varit ensam och jag har ju detta oxå för att träffas o fika o tjöta,inte endast för att handla...tråkigt att hon inte kom men men då ska hon inte gnälla att vi inte bjuder henne på något mera för oftast komemr hon inte...så vad är det för mening då? Ja det va ett lyckat party :) otroligt att den ammande mamman kom ja :) blev chockad att hon kom själv :D haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fembarnsmammanannakarin - 23 april 2013 08:16

God morgon...ja här har det varit sjukdomar från o till dom sista veckorna...först fick Melina och Mike magsjuka och efter det åkte jag på en förkylning som va hemsk.sen va det lugnt ett tag och förra veckan i Tisdags fick Amilia feber :( sen försvan...

Av fembarnsmammanannakarin - 5 april 2013 10:30

Igår åkte minsta tjejen med pappa för att hämta storasyster Sofie i Borås som va hos sin farmor...hon hade ju pengar sparat här hemma sen hon fyllde år och så hade hon pengar hos sin farmor med och hon har sparat dom för att kunna köpa sig en Iphone ...

Av fembarnsmammanannakarin - 4 april 2013 10:51

Tjejerna sov till nästan 9 i morses...underbart! vi låg och slöade en stund och så gick upp och så fick tjejerna lite frukost...nu tittar dom på Tarzan    Jag sitter med en Latte nu och bara tar det lugnt....varit både en stressig och jobbig period...

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2013 08:38

Ja det va ett tag sen igen jag skrev här nu igen :)   Amilia vaknade lite före kl 8 men Melina sover än,hon har hostat ganska mycket inatt så får se hur hon mår när hon vaknar. I Måndags natt hostade hon mycket oxå och så va hon slö och trött på ...

Av fembarnsmammanannakarin - 11 mars 2013 08:17

Va ute med Amilia för en stund sen och fått med henne i skolbussen...jag och Melina tänkte gått till dagis igen som vi börjat göra när gubben jobbar men först och främst så sov Melina dåligt inatt...hon vaknade lite efter 3 och kom in o la sig på sin...

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards