Alla inlägg den 5 maj 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 5 maj 2012 21:29

Vid 11.30 åkte vi in till Ulricehamn för att gå på marknad m.m...min mor,Carina och Melina och Amilias faster Madde va där oxå...dom satt på ett café och fikade så vi gick in och fikade oxå   efter det så gick vi en sväng till...barnen fick lite klubbor och Sofie hittade ett par vita stretchjeans för 50 kr (ordinarie pris 299) så det va ett fynd och snygga är dom med ...Melina och Amilia fick såna snurrsak på pinne ...vet faktiskt inte vad det heter med när det blåser ute så snurrar det massa saker på hahaha bra förklaring va?   

Det va ganska så kallt och gå på marknaden så efter en stund åkte vi till Willys och så handlade vi ingredienser till tacos som vi skulle göra när vi kom hem...vi var hemma runt 15-tiden igen. Madde skulle komma ut till oss på kaffe så efter en stund kom hon. Min gubbe va ute och klöv ved så hon gick ut och hjälpte honom,tack Madde för hjälpen  jag började göra ordning tacos till oss och efter en stund kom min syrra och familj på kaffe...dom stannade bara ca 45 minuter sen åkte dom. Vi åt tacos och så röjde jag upp. Efter en stund tog jag fram lite gott till barnen innan dom skulle lägga sig...så tog på dom nattlinne och så satt dom en stund och så tittade tjejerna på Alladin som gick på tv och åt lite gott. 


Madde åkte lite före 20.30 och efter hon hade åkt så va det dags att lägga dom minsta...

Min gubbe la dom och jag tog mig en härlig dusch och sen har jag bara tagit det lugnt resten av kvällen.


Imorgon ska gubben och dom stora barnen hålla på med veden så vi blir klara snart...

Jag ska städa lite imorgon..skulle gjort det idag men det blev ju marknad idag istället    


hepp nu bara ta det lugnt o slappa ...


Önskar er en fortsatt underbar Lördagskväll!

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards