Alla inlägg den 4 maj 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 4 maj 2012 20:40

I morses åkte vi till affären...efter det så hämtade jag ut mitt paket från Jotex...mina hissgardiner och matallrikar hade kommit! jippiii! satte upp gardinerna i köket idag och det blev jättefint   är väldigt nöjd faktiskt.

Sen har jag tvättat 3 maskiner tvätt och grejat här hemma...haft jobbigt med min pollenallergi idag med...vaknade med svullna ögon och snuvig...mindre roligt! men sen tog jag en Clarityn så blev bättre efter en stund

 

Vi la barnen för en liten stund sen...jag duschade dom innan och så har vi haft myskväll hela familjen...ätit gott och tittat på AFV på 5:an men nu va dom riktigt trötta så va dags att lägga dom nu.

 

Sitter och tittar på andra avsnittet av AFV...roligt det är  

 

hepp nu bara slappa och ta det lugnt...

 

ha en underbar Fredag! 

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards