Alla inlägg den 1 maj 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 1 maj 2012 18:00

Ja min syster med barn och min mor va här...vi åt makarotti och satt ute på altanen och dracl kaffe och tjötade och så lekte jag och syrran "dunken" med våra barn hahah! dom tyckte det va jättekul att morsorna va med  vid 16.30 gick dom hemåt...

Jag har precis duschat småtjejerna...imorgon börjar skola och dagis igen...Amilia och Melina va ju hemma hela förra veckan pga feber och förkylning så blir nog kul för dom och komma till skola o dagis igen.

Gubben jobbar sista eftermiddagspasset,sen har han endast nattpassen kvar.

Jag tittade på värdet i förmiddags och det ska vara fint väder imorgon med och på Torsdag oxå men då lite svalare...och på fredag ska det komma snö! jag hoppas verkligen INTE det kommer nån mer snö! bläää...nu när det blivit så fint väder ...men får väl se på fredag då.

 

Imorgon kl 12.30 ska jag på utvecklingsamtal med min son på skolan och kl 15.00 kommer skolpsykologen på hembesök...annars har vi inget annat inplanerat vad vi vet nu men det är bara skönt för nästa vecka är en del tider m.m

Nu ska barnen få kvällsmat sen ska dom läggas runt 19.00


Ikväll kommer ju Desperate Housewifes och det får jag inte missa  

 

Ha en bra kväll! 


Av fembarnsmammanannakarin - 1 maj 2012 12:28

Sååå underbart väder! sitter ute nu på altanen och njuuter...barnen leker.

Såg att jag inte skrivit här sen i fredags men får ju passa på och vara ute när det är så fint...


I Lördags kom syrran hit och hälsade på med sina barn...gubben va på Mc:ns dag med kompisen Jonas. Senare kom svägerskan med sin kille och hälsade på med.

I Söndags satte vi upp våran studsmatta och barnen va ju överlyckliga och har hoppat mycket varje dag nu  

Igår tvättade jag och passade på att hänga ut tvätt med sen gick jag till brorsan med tjejerna och tog en kaffe ute i det fina vädret...sen gick vi en promenad till Ica och hämtade paketet jag betällde ifrån Jotex...mina handukar hade kommit   sen kom brorsans tjej med barn efter så vi gick tillsammans hemåt..jag köpte glass till barnen som dom fick på vägen. Igår skickade jag en beställning till fårn Jotex   jag beställde jättebilliga mattallrikar och hissgardiner till köket,lite mera mönster på...har uppe vita hissgardiner nu men vill ha lite färg känner jag...men nu är det färdigbeställt på ett tag iallafall.. hahaha!

Nu har jag tvättat upp dom nya handukarna så nu hänger dom ute och torkar...idag kommer syrran,barnen och min mor och hälsar på...vi ska göra makarotti ihop (makaroner,köttfärs och gräddsås) så gott och enkelt!

Satte igång en maskin till för en stund sen...Amilias täcke och kudde ..hon kissade igenom i morses så det kom på täcket o kudden med..ska hänga ut det så det hinner torka tills ikväll.


Hepp morsan och syrran komemr nog snart  så ska förbereda kaffet.

Ha en underbar och   ig dag!!




Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards