Alla inlägg den 2 maj 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 2 maj 2012 21:08

Sååå underbart väder idag med!

iag har det varit ganska fullt upp...

Morgonen började med att lämna Melina och Amilia till dagis och skolan,sen hem och äta och så dammsög jag o moppade golven..gick till brorsans tjej en sväng och tog en kopp kaffe innan Melina skulle hämtas.

När vi kom hem ifrån dagis så åt Melina lite ...sen åkte jag till skolan på utvecklingsamtal för min son Robin..pratade om gymnasiet m.m

Sen kom min gubbe och hämtade mig och vi åkte och handlade lite...var hemma runt 14-tiden...packade upp varorna och efter en stund kom skolpsykologen och pratade lite med oss och Amilia...han ska göra en utredning inför 1:an om hon har "rätt" till särskola vilket både vi och han tror.

Han ska göra lite mera tester  när hon är i skolan nästa vecka men funkar inte det så kommer han hem till oss och gör det istället. Skolpsykologen åkte lite efter kl 16 och då började jag med middagen som blev pytt i panna,ägg och rödbetor...efter vi hade ätit så gick gubben o la sig,han ska jobba nattpass...sen kom brorsans tjej och vi satte oss på altanen och drack kaffe medans barnen lekte ute.

Vi gick in runt 18.30 och då fick tjejerna kvällsmat och så la jag dom en stund efter...dom va väldigt trötta..

Gubben stack till jobbet för en stund sen...bara jag o dom stora barnen som är uppe nu...jag är dödstrött...tror det är min pollenallergi som gör att jag blir tröttare med...äter Clarityn men ska köpa Kestine istället,tycker den är bättre.

Imorgon har Amilia tid på Ortopedtekniska i Borås kl 09.30 för att testa sommarskor ...hon har specialskor för att hon först och främst går inåt med fötterna och så för det andra..för att stödja upp hennes fötter bättre när hon går.

 

Blir att kika på Big brother kl 22 och efter det lägga mig...*gäsp*

 

Natti Natti!

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards