Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Torsdag

Av fembarnsmammanannakarin - 29 mars 2012 20:08

Idag har det varit ganska fullt upp med...första lämna barnen till skola/dagis...sen iväg till Willys och handla för helgen,sen åkte vi till min syster yster på en kopp kaffe,hämtade Melina på dagis,hämtade ut mitt paket från yves Rocher,hem och packa upp varorna ...sen  såg jag att hon från kommunen hade ringt  (för jag va ju så dum o glömde mobilen hemma på morgonen) så jag ringde upp henne,pratade lite om Amilia och om ca 4 veckor kommer hon på hembesök för att träffa Amilia...så ser hon lite med hur hon funkar,kanske oxå lättare och avgöra assistansersättningen då med...efter vi hade pratat klart blev det en liten paus med en kopp Chai Latte.

Mike åkte och hämtade Amilia i skolan och jag började rensa och städa hyllorna på toaletten...hade bla köpt lite mer enkla förvaringar till hyllorna från yves rocher så det blev väldigt fint och mer ordning på saker och ting...Sofie fick ta en förvaring med som blev över.Mike började med att kapa våran ved vi fick igår...ska komma mer men kan vara skönt o börja nu,slippa det senare till våren/sommaren. Han höll på i 2½ timme så han fick mycket gjort...en tredjedel kvar ungefär av det vi fått.

Middag idag blev kyckling,ris och Cafe de paris sås mmm gott!   En stund efter vi hade ätit så röjde jag upp i köket,

gav Amilia sina droppar och så gick jag upp med barnen lite efter kl 19,gjorde ordning dom för läggdags och så läste jag en saga för dom.

Jag tog en härlig dusch! gjorde en riktig ansiktsrengöring...jag har alltid varit noga med att rengöra ansiktet från smuts/smink och smörja in kroppen...speciellt för min del som har torr hud.

Jag köpte mig lite hårprodukter,kroppsprodukter och mascara från Yves Rocher med + förvaringen då. Så får se om mascaran är bra.


Nä nu ska jag äta lite kvällsmat och ta mig en Kaffe Latte med och bara slöa i soffan.



 
 
Mudd^^

Mudd^^

30 mars 2012 12:19

Tack så mycket =) Hoppas ni får roligt imorgon =)

http://mudd.webblogg.se

fembarnsmammanannakarin

31 mars 2012 08:41

ja då det blir säkert roligt ikväll :) brukar vara roligt på mc klubbar ju :) synd du o Janne inte kan hänga med,hade varit roligt! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fembarnsmammanannakarin - 23 april 2013 08:16

God morgon...ja här har det varit sjukdomar från o till dom sista veckorna...först fick Melina och Mike magsjuka och efter det åkte jag på en förkylning som va hemsk.sen va det lugnt ett tag och förra veckan i Tisdags fick Amilia feber :( sen försvan...

Av fembarnsmammanannakarin - 5 april 2013 10:30

Igår åkte minsta tjejen med pappa för att hämta storasyster Sofie i Borås som va hos sin farmor...hon hade ju pengar sparat här hemma sen hon fyllde år och så hade hon pengar hos sin farmor med och hon har sparat dom för att kunna köpa sig en Iphone ...

Av fembarnsmammanannakarin - 4 april 2013 10:51

Tjejerna sov till nästan 9 i morses...underbart! vi låg och slöade en stund och så gick upp och så fick tjejerna lite frukost...nu tittar dom på Tarzan    Jag sitter med en Latte nu och bara tar det lugnt....varit både en stressig och jobbig period...

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2013 08:38

Ja det va ett tag sen igen jag skrev här nu igen :)   Amilia vaknade lite före kl 8 men Melina sover än,hon har hostat ganska mycket inatt så får se hur hon mår när hon vaknar. I Måndags natt hostade hon mycket oxå och så va hon slö och trött på ...

Av fembarnsmammanannakarin - 11 mars 2013 08:17

Va ute med Amilia för en stund sen och fått med henne i skolbussen...jag och Melina tänkte gått till dagis igen som vi börjat göra när gubben jobbar men först och främst så sov Melina dåligt inatt...hon vaknade lite efter 3 och kom in o la sig på sin...

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards