Alla inlägg den 12 mars 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 12 mars 2012 14:01

och vilken måndag då med såå härligt vårväder! man blir ju mycket gladare o piggare i detta vädret   i morses åkte jag o Amilia bussen till skolan..sen va jag hemma runt 9-tiden igen o åt frukost o tog kaffe...efter en stund fick jag kaffebesök,Carina kom o hälsade på...sen åkte hon när jag gick och hämtade Melina på dagis och efter det gick vi med Sandra + barnen hem till dom på kaffe en stund...sen bar det iväg igen för att hämta Amilia vid bussen. Vi kom hem här för ca 1 timme sen...ätit lite mat..ska strax göra Mikes mat som består av nötfärs med tacokrydd + grönsaker...det är det han mest ätit i flera veckor och det ska visst vara jättebra och äta det när man vill gå ner i vikt och när man tränar och det stämmer ju..

Tvättade upp tjejernas vinterjacjor o hängde upp dom på galge i tvättstugan och tagit fram vårskor och vårjackorna. Min fleecejacka har kommit fram idag med...

Igårkväll när jag satt och kollade lite på olika inredningsbutiker så hittade jag en sida som är ganska billigt på det mesta och ha det mesta oxå...Sofie har ju velat spara ihop pengar till löshår med clips på för hon vill ha längre hår och igår hittade jag 8 delar i mellan/mörkbrunt hår,inte äkta men man kan platta det och locka det stod det..priset var 169 kr! tycker jag är jättebilligt för har kikat på andra butiker och där kostar oäkta hår mer och äkta hår från 800 kr o uppåt och jag tycker det är onödigt och köpa äkta löshår för detta är inget hon kommer använda dagligen...och limma eller bränna fast hår går jag icke med på...det förstör håret har jag hört och sett det med...vänner som gjort det och ångrat sig,bättre med clips då..bara ta ur o i...enkelt!

Så det får hon som födelsedagspresent från oss...vi la ju till 1000 kr på hennes bärbara dator som tidig 14-års present då hon köpte den i december men nått vill man ju ge när hon fyller oxå...hon blev jätteglad igår när jag hade beställt löshåret (bortskämda unge)    såg hårclips jag vill ha med...snyggt och ha i hårclips slinger i håret vid speciella tillfällen men men få ta det en annan gång.


Nepp börja med Mikes mat så han får äta när han strax komemr från jobbet...


Ha en underbar dag i den härliga vårsolen!

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards