Alla inlägg den 9 mars 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 9 mars 2012 13:24

Igår va vi och handlade inför helgen...lite gott mm...sen va det en ganska lugn dag igår..

 

I morses fick jag lite sovmorgon.. eller ja jag somnade aldrig om i morses men låg iallafall och halvsov/vilade och det gör mycket. Mike och Melina är iväg till banken för och sätta in lite pengar vi sparat här hemma...vi har lagt undan 1-kronor,5-kronor.10-kronor och 20-lappar i några månader och det blir en hel del! så nu har vi till våran High Chaparallresa i Juni som jag och gubben ska åka på Fredag-Söndag heeelt själva   första gången vi är borta mer än 1 natt från barnen...+ så blev det över till sparandekontot med...skitbra och göra såhär ju! så bara att börja om igen nu och spara och efter några månader sätta in det på kontot.

Sen skulle Mike och Melina till affären och köpa lite mer gott för Robin och Sofie ska ha varsin kompis översovandes idag tills imorgon (dom är oxå syskon och klasskamrater med Robin o Sofie) så vi köper lite mera chips,godis och dricka så det räcker till dom med såklart.

Så ska vi baka mina chokladmuffins som alla är helt tokiga i här hemma och så ska vi garnera med chokladmouse...mmm gott! får väl unna mig 1-2 stycken iallafall idag då..så har vi lovat barnen och göra chokladpudding med vispgrädde till efterrätt med...Blir massa gott idag   

Jag håller på och tvättar med och har nyss vikt massa tvätt oxå...skönt o få bort det..

 

Ska sätta igång med chokladpuddingen nu så är den klar iallafall...

 

Ha en jättemysig och trevlig Fredag! för det ska vi ha   

 

 

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards