Alla inlägg den 20 mars 2012

Av fembarnsmammanannakarin - 20 mars 2012 09:52

Barnen är i skolan och dagis...Robin är hemma...illamående,huvudvärk och feber   hoppas det är något tillfälligt bara. Jag är inne på Blocket och letar soffa...vi MÅSTE verkligen ha en annan soffa nu,för lite plats i våra soffor och så börjar dom bli väldigt slitna....vi vill ju ha en hörnsoffa med divan men dom kostar så mycket. Blocket är det ju billigare men en del tar överpris på sina begagnade soffor,tex en soffa 1½ år gammal,verkligen jättefin va den men 10 tusen spänn! nädu det får jag en ny soffa för men vi har sagt att vi köper ingen ny nu...vi ska satsa på en ny rejäl,ny soffa om några år,när dom minsta är större.


I eftermiddag ska jag till läkaren och kolla min knöl...lite orolig men jag går så sällan till läkare så det är nog det,hatar sjukhus och allt va det innebär...uha..men det är ju givetvis bra och nödvändigt att det finns   

Har inte fått mina väggtexter jag beställde förra veckan men dom kommer väl nångång denna veckan då...vill ju ha dom och få upp dom på väggen..  


Ni får gärna skriva tips på sidor med begagnade soffor!  


har inte så mycket mer och skriva så...bye for now! 

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards