Alla inlägg den 7 mars 2013

Av fembarnsmammanannakarin - 7 mars 2013 20:19

Efter middagen åkte min dotter Sofie o min man och slängde skräp plus en sliten 2 sits soffa som stod i Sofies  rum....sen när dom kom tillbaka så hämtade min son och mannen min dotter Sofies säng som vi köpt till henne,en 120 säng,jättefräsch!

så vi har skruvat på ben o gavel,torkat av gaveln,bäddat rent och satt upp andra gardiner o gjort fint i hennes rum nu ikväll    Jag ska bara köpa lite nya tavlor,sängöverkast m.m för det behöver hon.


Jag gjorde chokladpudding efter vi va klara så strax blir det att mumsa på det och grädde till   


Ha en bra kväll!





Av fembarnsmammanannakarin - 7 mars 2013 12:33

Jag är sååååå trött på alla dessa jävla skolmöten som aldrig verka upphöra! varit såhär från o till sen Sofie gick sista terminen i 7 an....varit bra från o till och trodde det va över nu men nej då ...får ju inte vara lugnt FÖR länge....

Iallafall på mötet va det jag,min man,Sofie,Sofies kompis o hennes föräldrar plus personen som kränkt/mobbat dom sista tiden o dennes föräldrar....jag va bra trött och förbannad på mötet så det va mycket jag sa...jag sa oxå att blir det ingen ändring nu så byter Sofie skola men jag tycker inte det ska behövas för hon har inte startat detta.....på mötet kändes det som att rektorn inte riktigt trodde på Sofie o hennes kompis utan det "mobbaren" sa o mobbarens anledning till att skratta och prata illa om Sofie och hennes kompis va att Sofie o hennes kompis stirrar så??? men vafan?? visst kan förstå att det kan kännas obehagligt eller lite konstigt så när nån stirrar så den biten förstår jag men att skratta åt dom o prata illa om dom är det en anledning för att dom glor??? jaja detva mycket mera men det slutade med att vi bestämde att Sofie o hennes kompis ska inte glo och mobbaren ska inte skratta o prata illa om dom....jag hoppas verkligen detta upphör,vilket jag har svårt o tro men jag sa att jag kommer göra nått drastiskt om detta fortsätter.


Efter mötet va slut så hämtade jag Melina i skolan och så gick vi hem...va riktigt skönt o gå idag   

Snart kommer Amilia med skolbussen och resten av denna dagen kommer bli lugn...har ingen ork till o göra något annat...


Hoppas ni andra har haft eller har en bättre dag än mig!

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards