Alla inlägg den 4 april 2013

Av fembarnsmammanannakarin - 4 april 2013 10:51

Tjejerna sov till nästan 9 i morses...underbart! vi låg och slöade en stund och så gick upp och så fick tjejerna lite frukost...nu tittar dom på Tarzan   

Jag sitter med en Latte nu och bara tar det lugnt....varit både en stressig och jobbig period nu av vissa anledningar som jag inte tänker ta upp här men vissa av er vet.

Min son Robin gick till min bror lite efter kl 10,hans pappa skulle dit och hälsa på så han ville passa på att träffa honom med...Min dotter Sofie ville åka till sin farmor igår och sova över tills idag,så vi åkte och lämnade henne i Borås hos sin farmor och så passade vi på o kika lite inne på Jysk och Rusta....köpte bla blockljus och 2 lampskärmar och lite annat smått o gott    i eftermiddag hämtar vi Sofie igen.

Gubben har jobbat första nattskiftet så han sover så gott nu. Annars ser denna dagen ut att bli lugn och det är väl behövligt kan jag säga...


Nä dricka upp min Latte nu sen greja lite här hemma bara...

Ha en   lig och underbar dag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards