Alla inlägg den 3 april 2013

Av fembarnsmammanannakarin - 3 april 2013 08:38

Ja det va ett tag sen igen jag skrev här nu igen :)

 

Amilia vaknade lite före kl 8 men Melina sover än,hon har hostat ganska mycket inatt så får se hur hon mår när hon vaknar. I Måndags natt hostade hon mycket oxå och så va hon slö och trött på morgonen så jag va nästan säker på att hon hade feber eller att hon håller på och bli sjuk men hon piggnade till sen och va ute med sin storasyster.

jag och Amilia ska snart äta lite frukost och jag ska dricka lite kaffe så jag piggnar till,sov inte så bra då jag hörde hur Melina låg och hostade.

I eftermiddag ska dom stora barnen och min gubbe ta in några kärror ved till.Vi har ju mycket ved kvar men det får vi fixa med innan den nya veden kommer.Sen ska vi äta middag och så ska gubben köra Sofie till sin farmor,hon ville dit och sova över en natt.

Gubben sover nu för han ska jobba första natten idag,sen har han en till o sen går han på ledigt..få se vad vi hittar på då,vill hitta på nått kul med barnen.

Nä nu vill jag få i mig frukost o kaffe ;D

 

ha en bra dag! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våran ängel Joline 21/2 2011


Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både syskon,far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards